
Accelerate is hét digitale platform voor financiële diensten. Het verbindt de hele keten en biedt efficiëntie, overzicht en gemak. Hierdoor kun jij je richten op het belangrijkste: je klanten. Je biedt hen superieure digitale dienstverlening, inzicht en overzicht en zorgt dat ze sneller bij de notaris zitten.
Met Accelerate heb jij de controle. Bovendien verrijkt Accelerate je kennis van de branche en je bedrijf, met unieke inzichten uit je eigen systeem.
Zo helpen we je vooruit. In de hoogste versnelling.
Accelerate. De kortste weg naar de notaris.
Accelerate faciliteert de gehele klantreis voor het intermediair en zijn/haar klant.
"Wie gaat mij helpen om mijn droomhuis te kopen?" • CRM • Import API• Leads• Afsprakenwidget
"Wanneer kan ik geholpen worden en wat moet ik voorbereiden?"
• Koppeling met brondata
• Afsprakenmodule
• Inventarisatie
• Videobellen
"Wat gaat dit kosten en wat krijg ik dan?"
• OTD generator
• Aanvullende diensten
• Servicecontracten
• (Digitaal) ondertekenen
"Wat voor hypotheek kan ik krijgen?"
• Koppeling adviespakketten
• Ontvangen adviesrapport
• Verwerken offerteaanvraag
• (Digitaal) ondertekenen
"Wat moet ik op welke manier aanleveren om de hypotheek aan te kunnen vragen?"
• Documenten bewerken
• Track & Trace
• DocumentChecker
• Vervanging extranetten
"Hoe loopt het proces nu verder?"
• Rapportages
• Managementrapportage
• Notarisinstructie
• Garantiestellingen
"Waar kan ik nog verder bij geholpen worden?"
• Oversluitverzekering
• Actuele rentes
• Beheersignalen
• Berekenen besparing
Klantportaal
Jouw klant wordt tijdens de gehele klantreis ondersteund via een online portaal in jouw huisstijl. Een gepersonaliseerd klantportaal betekent dé digitale voordeur voor jouw klanten. Hier kunnen klanten altijd terecht om onder andere de status van hun dossier in te zien en documenten te up- en downloaden.
Slimme workflows
Door middel van een nauwe samenwerking met klanten hebben we slimme workflows ontwikkeld, waar Accelerate standaard mee uitgerust is.
Accelerate is uitgerust met een sterk CRM-systeem waarin jij gemakkelijk alle informatie over je klanten beheert.
Door middel van onze koppelingen met iWize en Ockto kan de klant zelf brondata kan aanleveren en zo sneller een complete inventarisatie doen.
Beheer afspraken met klanten en verlies nooit het overzicht. Synchroniseer de afspraken in Accelerate met jouw Outlook of Gmail agenda.
Binnen Accelerate stel je eenvoudig een opdracht tot dienstverlening (OTD) op en laat je deze digitaal ondertekenen door je klanten.
Voorkom extra papierwerk en overbodig printen en scannen, door klanten via jouw gepersonaliseerde klantportaal stukken digitaal te laten ondertekenen.
Door koppelingen met onder andere HDN, Ockto, iWize, garantiestellingen via BNP Paribas Cardif of Nationale Waarborg, adviespakketten als Figlo en Findesk, TrueMeeting en meer voorkom je dubbel werk.
In Accelerate beheer je niet alleen je documenten gemakkelijk, maar kun je deze ook bewerken. Het BSN van één van je klanten uitzwarten? Je hoeft niet langer meer te printen en scannen, je doet het direct in Accelerate.
Bied stukken direct bij geldverstrekkers aan. Je bent ten alle tijden op de hoogte van de status van stukken, zonder daar voor in extranetten te moeten kijken.
Accelerate leest automatisch documenten uit die jouw klanten insturen en controleert controleren of gegevens aanwezig zijn, of ze kloppen en in lijn zijn met andere documenten. Zo behaal je een hogere First Time Right!
In Accelerate vind je rapportages over het functioneren van jouw organisatie binnen Accelerate. Je ziet precies waar jouw omzet zit en waar je FTR's behaalt.
Onderdeel van Accelerate is een gestroomlijnde mobiele versie; Accelerate Go. Met Accelerate Go ben je ook buiten het kantoor in controle van je werkvoorraad, dossiers, e-mails en afspraken.