
Wat is Accelerate?
Accelerate is hét digitale platform voor financiële diensten. Het verbindt de hele keten en biedt efficiëntie, overzicht en gemak. Hierdoor kun jij je richten op het belangrijkste: je klanten. Je biedt hen superieure digitale dienstverlening, inzicht en overzicht en zorgt dat ze sneller bij de notaris zitten.
Met Accelerate heb jij de controle. Bovendien verrijkt Accelerate je kennis van de branche en je bedrijf, met unieke inzichten uit je eigen systeem.
Zo helpen we je vooruit. In de hoogste versnelling.
Accelerate. De kortste weg naar de notaris.
913
+
Hypotheken per maand verwerkt
Meer dan vijf jaar marktleidend
Accelerate in een notendop
De klantreis
Accelerate faciliteert de gehele klantreis voor het intermediair en zijn/haar klant.
Oriënteren
"Wie gaat mij helpen om mijn droomhuis te kopen?" • CRM • Import API• Leads• Afsprakenwidget
Afspraak
"Wanneer kan ik geholpen worden en wat moet ik voorbereiden?"
• Koppeling met brondata
• Afsprakenmodule
• Inventarisatie
• Videobellen
OTD
"Wat gaat dit kosten en wat krijg ik dan?"
• OTD generator
• Aanvullende diensten
• Servicecontracten
• (Digitaal) ondertekenen
Advies
"Wat voor hypotheek kan ik krijgen?"
• Koppeling adviespakketten
• Ontvangen adviesrapport
• Verwerken offerteaanvraag
• (Digitaal) ondertekenen
Bemiddelen
"Wat moet ik op welke manier aanleveren om de hypotheek aan te kunnen vragen?"
• Documenten bewerken
• Track & Trace
• DocumentChecker
• Vervanging extranetten
Afronden
"Hoe loopt het proces nu verder?"
• Rapportages
• Managementrapportage
• Notarisinstructie
• Garantiestellingen
Beheer
"Waar kan ik nog verder bij geholpen worden?"
• Oversluitverzekering
• Actuele rentes
• Beheersignalen
• Berekenen besparing
Klantportaal
Jouw klant wordt tijdens de gehele klantreis ondersteund via een online portaal in jouw huisstijl. Een gepersonaliseerd klantportaal betekent dé digitale voordeur voor jouw klanten. Hier kunnen klanten altijd terecht om onder andere de status van hun dossier in te zien en documenten te up- en downloaden.

Slimme workflows
Door middel van een nauwe samenwerking met klanten hebben we slimme workflows ontwikkeld, waar Accelerate standaard mee uitgerust is.

Uitgelicht
CRM
Accelerate is uitgerust met een sterk CRM-systeem waarin jij gemakkelijk alle informatie over je klanten beheert.
Brondata
Door middel van onze koppelingen met iWize en Ockto kan de klant zelf brondata kan aanleveren en zo sneller een complete inventarisatie doen.
Afspraken
Beheer afspraken met klanten en verlies nooit het overzicht. Synchroniseer de afspraken in Accelerate met jouw Outlook of Gmail agenda.
OTD's
Binnen Accelerate stel je eenvoudig een opdracht tot dienstverlening (OTD) op en laat je deze digitaal ondertekenen door je klanten.
Ondertekenen
Voorkom extra papierwerk en overbodig printen en scannen, door klanten via jouw gepersonaliseerde klantportaal stukken digitaal te laten ondertekenen.
Koppelingen
Door koppelingen met onder andere HDN, Ockto, iWize, garantiestellingen via BNP Paribas Cardif of Nationale Waarborg, adviespakketten als Figlo en Findesk, TrueMeeting en meer voorkom je dubbel werk.
Documenten bewerken
In Accelerate beheer je niet alleen je documenten gemakkelijk, maar kun je deze ook bewerken. Het BSN van één van je klanten uitzwarten? Je hoeft niet langer meer te printen en scannen, je doet het direct in Accelerate.
Vervangen extranetten
Bied stukken direct bij geldverstrekkers aan. Je bent ten alle tijden op de hoogte van de status van stukken, zonder daar voor in extranetten te moeten kijken.
DocumentChecker
Accelerate leest automatisch documenten uit die jouw klanten insturen en controleert controleren of gegevens aanwezig zijn, of ze kloppen en in lijn zijn met andere documenten. Zo behaal je een hogere First Time Right!
Management-rapportage
In Accelerate vind je rapportages over het functioneren van jouw organisatie binnen Accelerate. Je ziet precies waar jouw omzet zit en waar je FTR's behaalt.
...en nog veel meer!
Accelerate bevat nog veel meer handige functionaliteiten om jouw proces zo goed mogelijk te stroomlijnen.
Nieuwe functionaliteiten komen er maandelijks bij in de vorm van gratis updates.
Nieuwe functionaliteiten komen er maandelijks bij in de vorm van gratis updates.

Ook onderweg
Onderdeel van Accelerate is een gestroomlijnde mobiele versie; Accelerate Go. Met Accelerate Go ben je ook buiten het kantoor in controle van je werkvoorraad, dossiers, e-mails en afspraken.
Deze bedrijven gingen je voor
“

Het grootste voordeel van werken met Accelerate, is het papierloos werken. Snelheid en kwaliteit gaan er beide op vooruit.
Kijk de video
Nathan Jongejan
Directeur Ingenius Hypotheekadvies
“

Klanten ervaren het klantportaal zeer positief.
Er is duidelijkheid over wat aangeleverd moet worden en hoe ze dit kunnen regelen.
Er is duidelijkheid over wat aangeleverd moet worden en hoe ze dit kunnen regelen.
Simon Zijlstra
Financieel adviseur bij Kuindersma Hypotheken & Verzekeringen
“

Het grootste voordeel van werken met Accelerate, is het papierloos werken.
Kijk de video
Nathan Jongejan
Directeur Ingenius Hypotheekadvies