De kansen in je portefeuille benutten
Actief klantbeheer is een goed voorbeeld van een win/win situatie. Je klant heeft de zekerheid dat de financiële situatie gezond blijft én je voldoet aan je zorgplicht. Doordat je actief in contact blijft met je klant, onderhoud je je relatie. Zo ben jij de financieel adviseur die ook voor een volgend huis of verbouwing weer de hypotheek mag regelen.
Wat Smartcare voor je regelt
Beheersignalen
Met de beheersignalen weet je welk klantdossier aandacht nodig heeft. Help je klanten precies op tijd.
Actuele Data
Je klanten actualiseren eenvoudig en automatisch hun gegevens via het klantportaal. Zo blijft jouw database actueel.
Zorgplicht
Wat onze Ambassadors zeggen over Smartcare
Er is duidelijkheid over wat aangeleverd moet worden en hoe ze dit kunnen regelen.
Er is duidelijkheid over wat aangeleverd moet worden en hoe ze dit kunnen regelen.
Wij verrijken jouw data met
Wij activeren jouw klant,
jij ontvangt de signalen
Wij activeren jouw klant,
jij ontvangt de signalen
In het klantportaal kunnen jouw klanten zelf gegevens updaten. Jij ontvangt signalen over de actuele gegevens. Bijvoorbeeld:
Dat de klant kan besparen met oversluiten
Dat de overlijdensrisicoverzekering goedkoper kan
Dat het einde van de rentevastperiode nadert
Dat je klant een jaarlijkse hypotheekcheck kan doen
Deze bedrijven gingen je voor
Vraag vandaag nog een demo aan
Vraag via het formulier hiernaast een afspraak met mij aan, dan laat ik je alles persoonlijk zien.
Vraag via het formulier hieronder een afspraak met mij aan, dan laat ik je alles persoonlijk zien.
Robin Zander
Accountmanager Smartcare