We zijn erg trots op onze Ambassadors.
Met Accelerate breng je je hele dienstverlening naar een hoger niveau. Dat doen we voor veel mooie kantoren en organisaties, van grote ketens tot eenmanszaken. Daar maken we ze zo blij mee, dat ze graag hun ervaring met Accelerate willen delen. Deze gebruikers zijn onze Ambassadors. Twijfel je nog over Accelerate? Lees dan eens wat onze Ambassadors je over Accelerate kunnen vertellen.

"Door Accelerate kan ik meer klanten in mijn eentje adviseren"
Christiaan Schipper
Eigenaar Hypotheek House Gorredijk

"Ik wil niet meer zonder!"
In één overkoepelend systeem zowel een CRM, klantportaal, database voor stukken én communicatieplatform. Ik wil niet meer zonder!
André Kip
Eigenaar HypotheekIdee

"Accelerate is een super pakket, wat kun je er eigenlijk niet mee?"
Na jarenlang gebruikt te hebben gemaakt van een ander CRM-systeem, zijn wij in 2020 overgestapt naar Accelerate. Tot op de dag van vandaag zijn we heel blij met de keuze die we hebben gemaakt.
Accelerate is een super pakket, wat kun je er eigenlijk niet mee? De stukken uploaden voor een aanvraag gaat super gemakkelijk en de signaleringen die het systeem weergeeft zijn naast het gemak ook tijdsbesparend. Het fijne is ook dat je zelf templates voor signaleringen en emails kunt aanmaken. Nog een pluspunt is het maken en versturen van facturen vanuit Accelerate, hier komt ook een signalering voor zodra het dossier finaal akkoord is.
Daarnaast zijn alle overzichten en rapportages die je kunt maken en inzien heel overzichtelijk en makkelijk te downloaden.
Wij bellen zelfs vanuit Accelerate, zowel inkomend als uitgaand. Het fijne van een inkomend gesprek is dat het systeem dan gelijk het dossier van de beller opent, met alle informatie direct bij de hand.
Al met al een heel gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en tijdbesparend systeem!
Accelerate is een super pakket, wat kun je er eigenlijk niet mee? De stukken uploaden voor een aanvraag gaat super gemakkelijk en de signaleringen die het systeem weergeeft zijn naast het gemak ook tijdsbesparend. Het fijne is ook dat je zelf templates voor signaleringen en emails kunt aanmaken. Nog een pluspunt is het maken en versturen van facturen vanuit Accelerate, hier komt ook een signalering voor zodra het dossier finaal akkoord is.
Daarnaast zijn alle overzichten en rapportages die je kunt maken en inzien heel overzichtelijk en makkelijk te downloaden.
Wij bellen zelfs vanuit Accelerate, zowel inkomend als uitgaand. Het fijne van een inkomend gesprek is dat het systeem dan gelijk het dossier van de beller opent, met alle informatie direct bij de hand.
Al met al een heel gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en tijdbesparend systeem!
Michel Dijk
Directeur Thuis In Geld

Meer inzicht voor onze klanten én adviseurs!
Wij willen onze klanten gemak laten ervaren tijdens het hypotheektraject. Accelerate geeft ons hiervoor de juiste tools. Onze relaties kunnen eenvoudig inloggen via het persoonlijke klantportaal. Hier kunnen zij onder andere de status van hun hypotheekdossier volgen, veilig documenten uploaden en akkoord geven op documenten. Hierdoor zijn onze klanten altijd op de hoogte van de huidige status.
Daarnaast biedt Accelerate gemak aan onze adviseurs. Het voorbereiden van dossiers gaat eenvoudig door middel van de vele inventarisatiemogelijkheden als iWize en Ockto. Het bemiddelingsproces wordt bijgehouden aan de hand van een werklijst waar signalen automatisch worden weergegeven, ook kunnen taken zelfstandig worden aangemaakt. Zo kunnen onze hypotheekspecialisten de klant begeleiden van de aanvraag tot aan het moment van overdracht!
Waar in het verleden werd gewerkt met Outlook-taken hebben wij door Accelerate een efficiëntieslag weten te maken, met als gevolg meer tevreden klanten die altijd op de hoogte zijn van hun dossier!
Daarnaast biedt Accelerate gemak aan onze adviseurs. Het voorbereiden van dossiers gaat eenvoudig door middel van de vele inventarisatiemogelijkheden als iWize en Ockto. Het bemiddelingsproces wordt bijgehouden aan de hand van een werklijst waar signalen automatisch worden weergegeven, ook kunnen taken zelfstandig worden aangemaakt. Zo kunnen onze hypotheekspecialisten de klant begeleiden van de aanvraag tot aan het moment van overdracht!
Waar in het verleden werd gewerkt met Outlook-taken hebben wij door Accelerate een efficiëntieslag weten te maken, met als gevolg meer tevreden klanten die altijd op de hoogte zijn van hun dossier!
Eduard Bril
Leider particulier advies bij
Deterink Financieel Advies
Deterink Financieel Advies

Trajecten met klanten lopen soepeler dan ooit, waardoor ik meer tijd overhoud
Sinds pas een paar maanden werken wij met Accelerate, maar we zien nu al zoveel verbetering van onze processen! We werken als financieel planners niet alleen met hypotheken, dus waren wat aarzelend over het gebruik van nieuwe software. Maar nu we met Accelerate aan de slag zijn gegaan zijn de zorgen weg, omdat we geheel nieuwe processen kunnen inrichten die perfect bij onze dienstverlening aansluiten.
Trajecten met klanten lopen daarnaast soepeler dan ooit, onze klanten blijven goed op de hoogte via automatische mails en inzage in hun dossier op ons klantportaal, waardoor ik meer tijd overhoud! We zijn echt happy met de support en de software, dit hadden we veel eerder moeten doen!
Trajecten met klanten lopen daarnaast soepeler dan ooit, onze klanten blijven goed op de hoogte via automatische mails en inzage in hun dossier op ons klantportaal, waardoor ik meer tijd overhoud! We zijn echt happy met de support en de software, dit hadden we veel eerder moeten doen!
Wouter den Dulk
Eigenaar Den Dulk & Partners

Met signaleringen gaat er niets aan je voorbij
Werken met Accelerate is heel overzichtelijk doordat je alle dossiers compleet maakt in één systeem. Ook krijg je signaleringen in je eigen werkvoorraad, waardoor er niets aan je voorbij gaat. Accelerate voorziet je van alle gemakken tijdens het hypotheekproces.
Nick Heller
Binnendienst hypotheken bij
Heller en Heller
Heller en Heller

Efficiëntie en klantgerichtheid waarborgen met aanhoudende groei
In de afgelopen jaren hebben wij een sterke groei doorgemaakt o.a. met de Q Groep en samenwerkingen met verschillende makelaars. Hierdoor paste onze werkwijze niet meer bij het aantal aanvragen.
Accelerate heeft bijgedragen aan de automatisering van onze aanvraagprocessen. Het gehele proces vanaf de afspraak tot aan het passeren bij de notaris wordt op de voet gevolgd doormiddel van signaleringen vanuit Accelerate.
De behandeling van dossiers wordt eenduidig uitgevoerd, gedocumenteerd en gearchiveerd. In het klantportaal kan de klant eenvoudig informatie vinden en documenten uploaden, wat bijdraagt aan de klantvriendelijk- en veiligheid.
Daarnaast biedt Accelerate koppelingen met telefonie, Outlook en creëert het relevante overzichten voor hypotheekdossiers en managementinformatie.
Met Accelerate kunnen wij de efficiëntie en klantgerichtheid waarborgen met onze aanhoudende sterke groei.
Accelerate heeft bijgedragen aan de automatisering van onze aanvraagprocessen. Het gehele proces vanaf de afspraak tot aan het passeren bij de notaris wordt op de voet gevolgd doormiddel van signaleringen vanuit Accelerate.
De behandeling van dossiers wordt eenduidig uitgevoerd, gedocumenteerd en gearchiveerd. In het klantportaal kan de klant eenvoudig informatie vinden en documenten uploaden, wat bijdraagt aan de klantvriendelijk- en veiligheid.
Daarnaast biedt Accelerate koppelingen met telefonie, Outlook en creëert het relevante overzichten voor hypotheekdossiers en managementinformatie.
Met Accelerate kunnen wij de efficiëntie en klantgerichtheid waarborgen met onze aanhoudende sterke groei.
Ruben Steen
Eigenaar Q Financieel

"We zijn altijd in control"
We werken nu een dik half jaar met Accelerate en we zijn nu al tot de conclusie gekomen dat we hier niet meer zonder kunnen en willen. We zijn altijd 'in control'. Er is bewaking van belangrijke data en tevens weten adviseur en ondersteuner van elkaar wat de status is van ieder dossier. Door middel van de werkvoorraad ontstaat er automatisch een logisch proces waardoor de werkzaamheden goed en tijdig op elkaar zijn afgestemd.
Klanten ervaren het klantportaal ook zeer positief. Er is duidelijkheid over wat aangeleverd moet worden en hoe ze dit kunnen regelen. Op deze manier ontstaat er tijdswinst voor zowel de adviseur als de klant. De klant kan op het klantportaal ook de Opdracht tot Dienstverlening, de offerte en het adviesrapport raadplegen.
Al met al ben ik een zeer tevreden gebruiker!
Klanten ervaren het klantportaal ook zeer positief. Er is duidelijkheid over wat aangeleverd moet worden en hoe ze dit kunnen regelen. Op deze manier ontstaat er tijdswinst voor zowel de adviseur als de klant. De klant kan op het klantportaal ook de Opdracht tot Dienstverlening, de offerte en het adviesrapport raadplegen.
Al met al ben ik een zeer tevreden gebruiker!
Simon Zijlstra
Financieel adviseur bij Kuindersma
Hypotheken & Verzekeringen
Hypotheken & Verzekeringen

Accelerate zorgt voor een perfecte klantbeleving
Als Vrieling Adviesgroep staan wij dicht bij onze klant. Accelerate maakt het mogelijk om de klantreis optimaal te verzorgen.
Het platform biedt overzicht waardoor we efficiënt kunnen werken.
De belangrijke momenten bij het afsluiten van een hypotheek worden in kaart gebracht en door middel van een signaal weergegeven. Onze relatiebeheerders kunnen de klant op deze manier volledig meenemen in het proces. Vanaf het maken van een afspraak tot aan de overdracht van de woning. Tevens kun je naar eigen inzicht ook zelf signalen aanmaken, denk bijvoorbeeld aan het versturen van een kaartje of enquête.
De klant kan via ons klantportaal inloggen en de benodigde documenten op een veilige manier uploaden, wat in deze tijd erg belangrijk is en rust biedt voor de klant!
Het platform biedt overzicht waardoor we efficiënt kunnen werken.
De belangrijke momenten bij het afsluiten van een hypotheek worden in kaart gebracht en door middel van een signaal weergegeven. Onze relatiebeheerders kunnen de klant op deze manier volledig meenemen in het proces. Vanaf het maken van een afspraak tot aan de overdracht van de woning. Tevens kun je naar eigen inzicht ook zelf signalen aanmaken, denk bijvoorbeeld aan het versturen van een kaartje of enquête.
De klant kan via ons klantportaal inloggen en de benodigde documenten op een veilige manier uploaden, wat in deze tijd erg belangrijk is en rust biedt voor de klant!
Milajka Doutry
Teamleider Makelaardij,
Hypotheken en Regiobank bij
Vrieling Adviesgroep
Hypotheken en Regiobank bij
Vrieling Adviesgroep

Ik bespaar veel tijd door het inzetten van brondata en e-mailsjablonen
Ik ben nu ruim een jaar Accelerate-gebruiker en ben er zeer blij mee!
Het platform geeft mij overzicht en controle. Ik vond het best wel spannend om te vertrouwen op een platform dat de data bewaakt en je meldingen en taken geeft in de werkvoorraad, maar al gauw kwam ik er achter dat het goed werkte!
Daarnaast geeft het een enorme tijdwinst. Ik kan voorafgaand aan een afspraak al heel veel voorbereiden door het inlezen van alle relevante informatie die de klant verstuurt met brondata in mijn adviespakket. En alle standaard e-mailsjablonen besparen ook een hoop tijd.
Ik krijg van klanten ook veel positieve feedback op het klantportaal. Vooral de inzage in de voortgang en de uiteindelijke score van 100% vinden de meeste klanten geweldig. Daarnaast is het een veilige manier om vertrouwelijke informatie te delen.
Ik kan het iedereen aanraden!
Het platform geeft mij overzicht en controle. Ik vond het best wel spannend om te vertrouwen op een platform dat de data bewaakt en je meldingen en taken geeft in de werkvoorraad, maar al gauw kwam ik er achter dat het goed werkte!
Daarnaast geeft het een enorme tijdwinst. Ik kan voorafgaand aan een afspraak al heel veel voorbereiden door het inlezen van alle relevante informatie die de klant verstuurt met brondata in mijn adviespakket. En alle standaard e-mailsjablonen besparen ook een hoop tijd.
Ik krijg van klanten ook veel positieve feedback op het klantportaal. Vooral de inzage in de voortgang en de uiteindelijke score van 100% vinden de meeste klanten geweldig. Daarnaast is het een veilige manier om vertrouwelijke informatie te delen.
Ik kan het iedereen aanraden!
Annelies Schoonderbeek
Eigenaar en financieel adviseur
bij By Annelies
bij By Annelies
Zelf Ambassador worden?
Je kunt ons altijd contacteren om een woordje over Accelerate te doen. Vinden we erg leuk namelijk!
Daarnaast draaien we gedurende bepaalde periodes van het jaar het Ambassador Program, waarmee je kunt profiteren van het aanleveren van een nieuwe klant.

"Ik ben er 100% zeker van dat altijd de juiste nota's de deur uitgaan en worden betaald."
Als zeer intensieve gebruiker van Accelerate van het eerste uur (red. ruim 4 jaar) ben ik nog steeds erg tevreden.
Met name de snelheid waarmee tegenwoordig (nog steeds) nieuwe functionaliteiten en ideeën van medegebruikers geïmplementeerd worden is bewonderenswaardig. Door niet alleen het gebruikersgemak constant te verbeteren en slimme verbeteringen toe te passen zijn wij ook in staat om ook onze klanten nog beter te bedienen.
Alle data die ik in de loop der jaren heb verzameld geven mij ook een perfect beeld van de performance van adviseurs, performance van geldverstrekkers (doorlooptijden, First Time Right%) en ook van ons kantoor.
Maar door bijvoorbeeld het goed verrijken en vullen van de CRM-functionaliteit hoeven wij nooit lang te zoeken naar telefoonnummers, mailadressen en personen. Sterker nog, door goede e-mailsjablonen in te regelen zijn wij in staat om betrokken partijen met 1 druk op de knop te informeren met de juiste gegevens doormiddel van zogenaamde placeholders (tip!).
Door bijvoorbeeld het facturatiesysteem in Accelerate te koppelen met onze boekhoudafdeling binnen Eijgendaal & van Romondt besparen we niet alleen tijd en dus geld, maar ben ik er ook 100% zeker van dat altijd de juiste nota’s de deur uitgaan en worden betaald.
Met name de snelheid waarmee tegenwoordig (nog steeds) nieuwe functionaliteiten en ideeën van medegebruikers geïmplementeerd worden is bewonderenswaardig. Door niet alleen het gebruikersgemak constant te verbeteren en slimme verbeteringen toe te passen zijn wij ook in staat om ook onze klanten nog beter te bedienen.
Alle data die ik in de loop der jaren heb verzameld geven mij ook een perfect beeld van de performance van adviseurs, performance van geldverstrekkers (doorlooptijden, First Time Right%) en ook van ons kantoor.
Maar door bijvoorbeeld het goed verrijken en vullen van de CRM-functionaliteit hoeven wij nooit lang te zoeken naar telefoonnummers, mailadressen en personen. Sterker nog, door goede e-mailsjablonen in te regelen zijn wij in staat om betrokken partijen met 1 druk op de knop te informeren met de juiste gegevens doormiddel van zogenaamde placeholders (tip!).
Door bijvoorbeeld het facturatiesysteem in Accelerate te koppelen met onze boekhoudafdeling binnen Eijgendaal & van Romondt besparen we niet alleen tijd en dus geld, maar ben ik er ook 100% zeker van dat altijd de juiste nota’s de deur uitgaan en worden betaald.
Tim van Es
Manager Hypotheken bij
Eigendaal & van Romondt
Eigendaal & van Romondt
Toen ik 6 jaar geleden begon was dat prima - niet heel efficiënt, maar goed te doen. Maar door de jaren heen bleef het aantal klanten maar stijgen en ook bestaande klanten kwamen terug. Als éénpitter werd het ineens nogal aanpoten.
Via via leerde ik Accelerate kennen. Tijdens de demo merkte ik al snel dat Accelerate de geautomatiseerde en uitgebreide versie van mijn eigen geïmproviseerde systeem was.
Ik besloot om te investeren in Accelerate en dat was een goede beslissing - door Accelerate kan ik meer klanten in mijn eentje adviseren en laat ik geen steken vallen. Net als bij het advies aan de klant gaat het er niet om wat het kost, maar om wat het oplevert.